بارسلونا

ساخت وبلاگ

بارسلونا در این دیدار برای چند دقیقه دلهره را تجربه کرد، زمانی که گرانادا در هفت دقیقه دو گل زد و بازی را به تساوی کشاند. اما بارسا اختلاف را در صدر جدول موقتا به پنج امتیاز رساند.

هرچند گرانادا در نیمه دوم فوق‌العاده کار کرد، اما این بارسلونا بود که پنج بر سه در دیداری پرهیجان پیروز شد. لیونل مسی در این بازی هت‌تریک کرد تا بیشترین گل را در تاریخ باشگاه بارسلونا زده باشد.

اولین گل بازی را چابی در دقیقه 4 زد. ایساک کوئنکا از مدافع مستقیم خود گذشت و توپ را سانتر کرد، مسی با ضربه سر آن را مقابل پای چابی انداخت و او بدون اشتباه از فاصله شش‌متری گل‌زنی کرد.

کوئنکا روی گل بعدی هم تاثیرگذار بود. او بار دیگر از گیلرمه سیکوئیرا گذشت و توپ را روی دروازه فرستاد. هرچند به نظر می‌رسید بورخا گومس توپ را به‌خوبی دفع کرده اما مسی بلافاصله با ضربه بغل پا که به تیر دروازه هم برخورد کرد گل دوم را زد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 2 فروردين 1391 ساعت: 11:19

مربی آبی اناری ها معتقد است که ستاره آرژانتینی دقیقا مثل بسکتبالیست سابق شیکاگو بولز در دنیای ورزش حکمرانی می کند

Champions League, Bayer Leverkusen vs FC Barcelona, Pep Guardiola

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در صحبتهایی به تمجید از لیونل مسی پرداخته و او را با مایکل جردن در دنیای بسکتبال مقایسه کرده است

مسی با هت تریک در بازی مقابل گرانادا نامش را به عنوان برترین بازیکن باشگاه بارسلونا ثبت کرد و از رکورد 232 گل سسار رودریگس پیشی گرفت.

درپایان مسابقه از گواردیولا سوال شد که آیا مسی با 24 سال سن شایستگی این را دارد که با اسطوره هایی مثل مایکل جردن در دنیای بسکتبال مقایسه شود یا خیر و پپ دراین باره گفت:«شاید بله. بازیکنان کمی مثل او در تاریخ بوده اند که بدین ترتیب در دنیای ورزشی شان حکمرانی کنند.»

گواردیولا شکی ندارد که مسی بهترین بازیکن دنیای کنونی فوتبال است:« مسی بهترین است و این را هر سه روز یک بار اثبات می کند. من برای بقیه متاسفم ولی این پسر، یک بازیکن متفاوت است. من برای کسانی که با مسی رقابت می کنند، متاسفم.مسی بهترین است.»

مسی با سه گلی که وارد دروازه گرانادا کرد تعداد گلهایش در 45 دیداری که در تمامی تورنمنتهای این فصل برای بارسا را به عدد 54 رساند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 228 تاريخ : چهارشنبه 2 فروردين 1391 ساعت: 14:2

مسی با هت تریک در دیدار شب گذشته تیمش مقابل گرانادا، با رساندن تعداد گل هایش با پیراهن بارسا به عدد 234، به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسلونا، با ستایش از لیونل مسی، این ستاره آرژانتینی را الگویی بزرگ برای همه کودکان دنیا دانست.

مسی با هت تریک در دیدار شب گذشته تیمش مقابل گرانادا، با رساندن تعداد گل هایش با پیراهن بارسا به عدد 234، به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

کرویف در گفتگو با کاتالونیا رادیو گفت:" برای فوتبال، مسی یک نعمت است زیرا او یک الگو برای همه کودکان دنیاست.

فوتبالی که بارسا به نمایش می گذارد، باعث خوشحالی همه مردم دنیاست؛ آنها مربی ای دارند که ویژگی های انسانی فوق العاده ای دارد؛ ویژگی هایی که امروزه اهمیت زیادی دارد.

مسی کیفیت بالایی دارد و برای تیم خیلی خوب کار می کند."

بارسا با پیروزی در دیدار شب گذشته، اختلافش با رئال در صدر را به 5 امتیاز کاهش داد با این وجود کرویف معتقد است بارسا برای تکرار قهرمانی کار دشواری دارد.

" قهرمان شدن برای بارسا دشوار خواهد بود اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد؛ به ویژه در ماه های پایانی، در دیدارهایی که سرنوشت لیگ را رقم می زند. فشارها هر هفته بیشتر و بیشتر می شود." بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 3 فروردين 1391 ساعت: 7:14

هت تریک این ستاره آرژانتینی در پیروزی 5-3 این هفته بارسا مقابل گرانادا، تعداد گل های زده مسی در 314 بازی رسمی با بارسا را به 234 گل رساند

Messi en la portada de Olé

لیونل مسی، ستاره بارسا، از اینکه توانست به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود، اظهار خوشحالی کرد و اعلام کرد رسیدن به چنین رکوردی فراتر از رویاهایش بود.
هت تریک این ستاره آرژانتینی در پیروزی 5-3 این هفته بارسا مقابل گرانادا، تعداد گل های زده مسی در 314 بازی رسمی با بارسا را به 234 گل رساند که دو گل از رکورد قبلی این باشگاه که در اختیار سزار رودریگس بود، بیشتر است.
او در گفتگو با نشریه اله گفت:" واقعیت این است که بسیار خوشحالم. هرگز فکر نمی کردم که بتوانم روزی بهترین گلزن تاریخ بارسا شوم. نمی دهم گل هایم در این دیدار بهترین گل هایم بود یا نه. وقتی یک بازی تمام می شود، هر گلی که برای بارسا به ثمر رسانده ام، مانند اولین و آخرین گلم، همگی برای من گل های ویژه ای هستند."
مسی از باشگاه بارسلونا به خاطر حمایت از او تشکر کرد و گفت:" همیشه دلم می خواهد پاسخ محبت هایی که باشگاه بارسا به من کرده را بدهم. بود جزئی از تاریخ این باشگاه باعث افتخار من است. من نمی توانستم بدون حمایت هم تیمی هایم به این افتخار برسم."
مسی همچنین از اینکه رکوردشکنی اش برای بارسا موجب خوشحالی هموطنانش شده، ابراز رضایت کرد.
" خوشحالم می بینم که هموطنانم به خاطر من خوشحال هستند."
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 251 تاريخ : جمعه 4 فروردين 1391 ساعت: 10:47

رئیس باشگاه چلسی تمایل زیادی دارد تابا پیشنهاد 48 میلیون یورویی مربی جوان بارسا را برای انتقال به استفمورد بریج متقاعد کند

Pep Guardiola - Nike The Chance

طبق گزارش منتشره در رسانه های انگلیسی ، رومن آبراموویچ، رئیس متمول باشگاه چلسی آماده است تا برای به خدمت گرفتن پپ گواردیولا هر کاری را انجام دهد تا بدین ترتیب در فصل آینده این مربی جوان را روی نیمکت مربیگری تیمش ببیند

روزنامه سان امروز در گزارش خود به این نکته اشاره کرد که مالک روسی باشگاه چلسی حاضر است تا با پیشنهادی جنجالی گواردیولا را به لندن ببرد و حاضر است مبلغ 48 میلیون یورو به صورت خالص به او بپردازد. بدین ترتیب گواردیولا با پیشنهاد قراردادی سالانه 12 میلیون یورویی مواجه شده است

این درحالی است که بعد از کنار رفتن ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری چلسی، آبراموویچ هنوز نتوانسته یک مربی ایده آل را برای تیمش بیابد و از نظر او گواردیولا گزینه ایده الی برای هدایت چلسی است. اگر گواردیولا این پیشنهاد را بپذیرد، مبدل به مربی ای با بهترین دستمزد در دنیای فوتبال خواهد شد.

[foto de la noticia]

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 232 تاريخ : شنبه 5 فروردين 1391 ساعت: 12:12

مسی با هت تریک در دیدار قبلی بارسا به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد و بالدانو معتقد است او می تواند با پیشی گرفتن از مارادونا و پله، به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود

Jorge Valdano - Malaga

خورخه بالدانو، ملی پوش سابق آرژانتینی، معتقد است دیه گو مارادونا هنرمندانه تر از مسی بازی می کرد با این وجود ستاره فعلی بارسا را بازیکن موثرتری می داند.

مسی با هت تریک در دیدار قبلی بارسا مقابل گرانادا به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد و بالدانو معتقد است این ستاره جوان می تواند با پیشی گرفتن از مارادونا و پله، به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

او در گفتگو با نشریه اسپورت گفت:" ما در مورد مارادونا براساس تمام دوران بازی اش قضاوت می کنیم در حالی که مسی تنها 24 سال دارد. این مسئله که از هم اکنون این دو را با هم مقایسه می کنیم به احترام دستاوردهای مسی است.

اگر بخواهیم بین آنها تفاوت قائل شویم باید بگوییم مارادونا هنرمندانه تر بازی می کرد و سبک منحصر به فرد و زیبایی برای بازی کردن داشت. از سوی دیگر مسی موثر تر وباثبات تر است. او هر بار صاحب توپ می شود، بسیار خطرناک است.

اگر او بتواند به همین روند ادامه بدهد، می توان از همه از جمله پله پیشی بگیرد."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 241 تاريخ : شنبه 5 فروردين 1391 ساعت: 12:13

وقتی ده نفره بودیم فرصتهای گلزنی بیشتری را در مقایسه با وقتی 11 نفره بودیم خلق کردیم

Josep Guardiola - Barcelona

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در حالی که کاملا خوشنود و راضی به نظر می رسید، قدم به سالن کنفرانس خبری گذاشت. او در پایان دیدار شنبه شب تیمش مقابل مایورکا به خبرنگاران گفت:« به پیروزی مهمی دست یافتیم که به ما کمک می کند تا با ریتم مناسبی خودمان را برای بازی مان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل حریفی مثل میلان اماده کنیم.»

گواردیولا درمورد بازی شنبه شب تیمش مقابل مایورکا گفت:« اخراج بازیکن ما، روند بازی را به صورت کامل تغییر داد. بوسکتس و اینیستا خیلی خوب بازی کردند.»


پپ درادامه اعلام کرد که قبل از آغاز این بازی هم از سختی های مصاف با مایورکا مطلع بود:« تیمهای خواکین کاپاروس همیشه خیلی خوب آماده می شوند. این تیم دفاع باتجربه وخوبی داشت و تیمی قوی و متحد بود. درابتدای بازی، چمن زمین، کار را برای ما سخت کرد. بعد از گلزنی توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.»

گواردیولا دراین کنفرانس خبری فرصت را غنیمت شمرد تا درمورد تصمیمات کمیته داوری صحبت کند:« الان مدتهاست که داوران و کمیته داوری از احترام برخوردار نیستند. ما الان در مسیری هستیم که شک و شبهات زیادی مطرح می شود. تمام تصمیمات، به نظر با شک و ابهام همراهند. باید دوباره احترام به داوران بازگردد تا در این بساط گیر نیفتیم.»

پپ درادامه به تحلیل بازی پرداخت و گفت:« برایم جالب بود که ما با ده بازیکن توانستیم از چالش بازی با مایورکا موفق بیرون بیائیم. وقتی ده نفره بودیم در مقایسه با زمانی که یازده بازیکن در زمین داشتیم موقعیت گل بیشتری را خلق کردیم و من به این تیم افتخار می کنم. ما 75% موقعیت توپ را در اختیار داشتیم. تیاگو زمین را ترک کرد و اگر این اتفاق افتاد حتما بنا به دلیلی بوده.»

گواردیولا دربخش پایانی صحبتهایش که در روزنامه مارکا بازتاب یافت به تمجید از مربی حریف پرداخت و گفت:« عملکرد کاپاروس قابل تحسین است. تیمهای او سرشناس و خوب هستند.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 6 فروردين 1391 ساعت: 14:15

ستاره آرژآنتینی نه تنها در دنیای فوتبال حرف اول را می زند،بلکه در پلی استیشن هم یک قهرمان است

Messi supporting Muamba

کاروان باشگاه بارسلونا برخلاف همیشه که در روز برگزاری بازی اش به شهر میزبان بازی سفر می کند، این بار یک روز زودتر روانه مایورکا شد

این سفر زودهنگام به این دلیل بود که مسابقه تیم بارسلونا مقابل مایورکا زود و ساعت 18 به وقت محلی آغاز می شد و از همین رو بارسا در روز جمعه روانه این جزیره شد

همین سفر زودهنگام باعث شد تا بازیکنان بارسلونا ساعاتی وقت آزاد داشته باشند و باهم به بازی پلی استیشن پرداختند.

بازیکنان در تیمهای دو نفره بازی می کردند و تیم قهرمان، تیمی بود متشکل از لیونل مسی و مارک مونیه سا. ستاره آرژانتینی نه تنها درزمین چمن می درخشد ،بلکه حتی در بازیهای کامپیوتری هم حرف اول را می زند

خود مسی ،این عکس را درصفحه تویئترش قرار داد. او و مونیه سا، قهرمان تورنمنت پلی استیشن در هتل محل اقامت بارسا در مایورکا شدند

[foto de la noticia]

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 6 فروردين 1391 ساعت: 14:17


بقیه تو ادامه مطلب....

EXrozblog.comEX




بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 248 تاريخ : يکشنبه 6 فروردين 1391 ساعت: 14:18

مسی در این فصل بسیار رویایی بوده است و توانسته با زدن 55 گل در کلیه رقابت ها آماری فوق العاده از خود به جای بگذارد

Cristiano Ronaldo and Lionel Messi

لیونل مسی این روزها کمر به شکستن تمامی رکوردهای موجود در باشگاه بارسلونا بسته است و این بار نوبت به رکورد رونالدو برزیلی رسید. رونالدو در فصل 97-1996 توانست در 37 بازی 34 گل را در یک فصل از لالیگا به ثمر برساند و به عنوان بهترین گلزن تاریخ بارسا در یک فصل لقب گرفت. اما این رکورد توانست اسطوره فراموش نشدنی بارسا شکسته شد و مسی توانست سی و پنجمین گل خود را برای بارسلونا در این فصل از لالیگا به ثمر برساند و تاریخ ساز شود.

مسی در این فصل بسیار رویایی بوده است و توانسته با زدن 55 گل در کلیه رقابت ها آماری فوق العاده از خود به جای بگذارد. این اسطوره آرژانتینی با زدن 235 گل در 315 بازی خود برای آبی اناری پوشان ، رکورد سزار رودریگوئز را شکست. ستاره اسبق تیم بارسلونا در 351 بازی توانسته بود 232 گل را به ثمر برساند.


شب گذشته برای مسی شبی فراموش نشدنی بود ، مسی پس از آنکه توانست با هتریک تماشایی خود برابر گرانادا برترین گلزن تاریخ بارسا لقب گیرد و سزار رودریگوئز را پشت سر بگذارد ، در دیدار با مایورکا گلی زیبا ولی کمی مشکوک را به ثمر رساند ، تا رونالدو برزیلی را هم پشت سر بگذارد و برترین گلزن تاریخ بارسلونا در یک فصل لقب گیرد. مسی در این دیدار توانست از فاصله 22 متری پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گیرد و یک توپ مواج را بر روی دروازه بفرستد ، اما توپ قبل از ورود به دروازه تماسی کوچک با الکسیس سانچز داشت . اما سایت بارسلونا و همچنین بسیاری از سایت ها از جمله سایت فیفا این گل را به نام بارسلونا ثبت کردند. مسی با توجه به آنکه به احتمال فرآوان در 15 بازی دیگر برای بارسلونا به میدان خواهد رفت ، رکورد گلزنی فوق العاده ای را به جای خواهد گذاشت.

مسی در بازی گذشته توانست با رکورد فیلیپ کوکو ، هافبک اسبق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا نیز برابری کند. ملی پوش آرژانتینی بارسلونا شب گذشته دویست و پنجمین بازی خود را با پیراهن بارسا در رقابت های لالیگا انجام داد و از این حیث نیز توانست در باشگاه بارسلونا رکوردار شود.

جرارد پیکه ، مدافع ارزشمند تیم بارسلونا توانست در بازی شب گذشته ششصدمین گل تیم بارسلونای تحت هدایت پپ گواردیولا را به ثمر برساند. از این تعداد گل 193 تای آن مربوط به لیونل مسی است و البته شاید مهمترین آن ها مربوط به این اسطوره آرژانتینی است.

مردان خوزه مورینیو توانستند ناکامی و از دست دادن امتیاز در دو بازی گذشته خود را فراموش کنند و بازی زیبا و پرگلی را ارائه نمایند. رئال مادرید شب گذشته بازی آسانی را پیش رو داشت و توانست با پنج گل سوسیداد را در هم کوبید. در این دیدار کریستیانو رنالدو ، ماشین گلزنی بی سابقه کهکشانی ها توانست دو گل به ثمر برساند. اولین گل رونالدو مصادف با صدمین گل او در لالیگا بود ، این بازیکن توانست این صد گل را در 92 بازی به ثمر برساند. رونالدو با این وضعیت توانست رکورد فرانس بوشکاک ، اسطوره هلندی باشگاه رئال را بشکند ، بوشکاک در 105 بازی موفق به زدن 100 گل شد.

رونالدو در دیدار شب گذشته توانست صد ویکمین گل خود را به ثمر برساند و در لالیگا 35 گله شود. با وجود آنکه رونالدو در کلیه دیدارها 45 گل به ثمر رسانده است و 10 گل از همتای آرژانتینی خود در بارسلونا عقب است ، اما در لالیگا تعداد گلش با این مهاجم آرژانتینی برابر است و این دو بسیار امیدوار هستند تا بتوانند با ربودن گوی سبقت از یکدیگر جایزه پی چی چی را از آن خود نمایند و آقای گل لالیگا و اروپا لقب گیرند.

روند روبه رشد رونالدو نشان از آن دارد که این ملی پوش پرتغالی رکورد 40 گل فصل قبل خود را خواهد شکست و به رکورد دست نیافتنی تری دست خواهد یافت.

گونسالو هیگواین نیز با گلزنی در دیدار شب گذشته تیمش مقابل سوسیداد ، توانست نود ونهمین گل خود را در رقابت های لالیگا به ثمر برساند و این شانس را خواهد داشت تا در بازی آینده تیمش به باشگاه صدتایی ها وارد گردد. این مهاجم آرژانتینی در جدول گلزنان لالیگا با 18 گل زده در 27 بازی در رده چهارم قرار دارد.

کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی ذئال مادرید نیز این روزها نمایش بسیار خوبی برای رئال داشته است و در شب گذشته نیز توانست پانزدهمین و شانزدهمین گل فصل خود را برای رئال به ثمر برساند و در رده پنجم گلزنان لالیگا قرار گیرد.

گلزنی سه مهاجم تراز اول رئال مادرید در شب گذشته نشان از خط حمله بی نظیر این تیم در اسپانیا و اروپا دارد و این امر برای مورینیو بسیار عالی است. مورینیو در این فصل مدعی کسب عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است. هرچند جدا از آمادگی بالای خط حمله طوفانی رئال ، نباید از آمادگی بالای کاکا غافل شویم ، کاکا با وجود مصدومیت های خفیف و جدی که در این فصل داشته است ، در هر بازی که بکارگرفته شده است بسیار عالی بازی کرده است. شب گذشته نیز نمایش زیبایی داشت و توانست پاس گل نیز بدهد.

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا باید در چارچوب لیگ قهرمانان به مصاف آپوئل نیکوزیا و میلان ایتالیا بروند. این دوتیم بطور جدی اصلی تر گزینه های کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان محسوب می شوند.

جدا از اختلاف شش امتیاز رئال و بارسا در لالیگا ، رونالدو و مسی شانه به شانه یکدیگر در سودای رکورد شکنی هستند و قصد دارند نام خود را در تاریخ رقابت های لالیگا جاودانه سازند البته با فرض اینکه تا کنون جاودانه نشده باشند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 317 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1391 ساعت: 12:32

رئیس سابق باشگاه بارسلونا درگفتگو با لارپوبلیکا صادقانه به اظهارنظر پرداخته

Begiristain - Laporta - Guardiola - Barcelona (Marca)

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا صادقانه و با شفافیت تمام به اظهارنظر پرداخته. او در گفتگو با روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا، به انالیز شرایط بارسا پرداخته

لاپورتا در پاسخ به این سوال که رئیس آتی باشگاه بارسلونا چه کسی خواهد بود گفت:« پپ گواردیولا» و بلافاصله بعد از آن در پاسخ به این سوال که مربی بعدی بارسا کیست جواب داد:« چابی یک پدیده است و یک انسان بزرگ نیز هست.»

رئیس سابق باشگاه کاتالان درادامه از کلیدهای موفقیت بارسلونا در سالهای اخیر صحبت کرد و گفت:« فاکتورهای موفقیت 4 فاکتور هستند؛ کاتالونیا یکی از آنهاست. یوهان کرویف هم کلید موفقیت بزرگی برای ما بوده. سومین راز موفقیت ما لا ماسیاست و چهارمین کلید، یونیسف است. واقعا حیف است که یونیسف الان دیگر اسپانسر اصلی تیم ما نیست. ما برای آنکه آرم یونیسف را روی پیراهنمان داشته باشیم پول پرداخت می کردیم تا این آرم روی سینه بازیکنان باشد و آن را لمس کنند ولی اکنون اوضاع به نحو دیگری است و این اشتباه بزرگی است.»


لاپورتا درادامه با اشاره به اهمیت کلیدی یونیسف برای بارسلونا گفت:« خاویر سالا و مارتین ( دو مدیر سابق بارسلونا) در کلمبیا تدریس می کردند و فکر می کنم که او جایزه نوبل اقتصاد را خواهد برد. با همکاری یونیسف ما حدود 60 میلیون یورو کمک خیریه جذب کردیم و به همین خاطر همکاری مشترک با یونیسف کار مهمی بود.»

لاپورتا درادامه درمورد اتفاقاتی که میان زلاتان و باشگاه کاتالان افتاده هم صحبت کرد و گفت:« زلاتان وارد ساختار و سبک کاری باشگاه نشد.»

رئیس سابق بارسا درمورد لاماسیا، آکادمی فوتبال بارسلونا گفت:« لاماسیا یک جواهر است. بازیکنانی مثل مسی، چابی، پویول، اینیستا و بوسکتس از این تیم به بارسلونا آمده اند. آنها در کنار هم رشد کرده اند. گواردیولا هم یکی از این بازیکنان است. راز اصلی این است که همه آنها افراد خوبی هستند.»

لاپورتا درمورد باشگاه بارسلونا و سبک کاری این باشگاه گفت:« مدل باشگاه آبی اناری می تواند یک مدل سیاسی هم باشد. در نهایت ، آنها مهم است و به حساب می آید، ایده ها و عقاید افراد و پروژه های کاری آنهاست. آینده بهتر بارسا در دستان بازیکنان تیم است.»

شعار بارسلونا، «Mes que un club» به معنای بزرگتر از یک باشگاه است.لاپورتا دراین باره گفت:« بارسلونا باشگاهی است که بیش از یک قرن عمر کرده. این باشگاه، دارایی سهامدارانش است. ملیت آن کاتالان است و طرفداری از بارسلونا یک حس مشترک است و یک مدل فکری به شمار می رود.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 272 تاريخ : سه شنبه 8 فروردين 1391 ساعت: 19:1

باشگاه کاتالانی برای به خدمت گرفتن این ستاره سوئدی مبلغ کلانی به اینتر پرداخت و ساموئل اتوئو را نیز به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به نرآتزوری واگذار کرد

Zlatan Ibrahimovic, FC Barcelona - Real Zaragoza (Getty Images Sport)

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، اعلام کرد خرید زلاتان ابراهیموویچ در سال 2009 توسط این باشگاه اشتباه بوده است.

باشگاه کاتالانی برای به خدمت گرفتن این ستاره سوئدی مبلغ کلانی به اینتر پرداخت و ساموئل اتوئو را نیز به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به نرآتزوری واگذار کرد اما زلاتان هرگز نتوانست به چهره ای تاثیر گذار در نوکمپ تبدیل شود و یک فصل بعد راهی میلان شد.

او در گفتگو با لا رپوبلیکا گفت:" ایبرا هرگز نتوانست با سایر اعضای تیم رابطه خوبی برقرار کند. خرید او یک اشتباه بود. بعد از اینکه او خریدیم، فشار زیادی روی او بود اما فوتبال همیشه یک ورزش جمعی است. اتحاد در تیمی مانند بارسا بیش از هر تیم دیگری اهمیت دارد."

زلاتان در رقابت های این فصل نمایش های بسیار خوبی در ترکیب میلان ارائه داده و در 23 بازی، 22 گل به ثمر رسانده است؛ او همچنین 5 بار نیز در چمپیونزلیگ گلزنی کرده است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 258 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1391 ساعت: 11:38

به نظر شما این کیه؟


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 245 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1391 ساعت: 11:42

با انجام مصاف آ.ث.میلان و بارسا و المپیک مارسی مقابل بایرن مونیخ دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رسد.
خبرگزاری فارس: میلان در اندیشه انتقام از بارسا / پذیرایی از باوارایی‌ها در ولودرام

بامداد پنج‌شنبهدور رفت این رقابت‌ها با انجام دو بازیبه پایان می‌رسدو هر 8 تیم حاضر در این مرحله نیمی از راه صعود یا حذف را طی خواهند کرد. از این رو در ورزشگاه جوزپه مه آتزا، آ.ث.میلان ایتالیا به استقبال از بارسلونا ، قهرمان فصل گذشته این پیکارها خواهد رفت.

این جدال در حالی انجام خواهد شد که پیش از این دو رقیب قدرتمند ایتالیایی و اسپانیایی در مرحله گروهی مسابقات در فصل جاری با هم به رقابت پرداختند که در دیدار رفت تساوی 2 بر 2رقم خورداما در دیدار برگشتبارسلونا 3 بر 2 پیروز شد.

جدال این دو غول اروپایی برای میلان جنبه انتقامی خواهد داشت و قطعاً حضور زلاتان ابراهیموویچ در خط آتش روسونری وملاقات با گواردیولا و هم‌تیمی‌های سابق خود در بارسا می‌تواند جذابیت‌های این دیدار را بیش از پیش آشکار کند.

در ورزشگاه ولودرام نیز المپیک مارسی فرانسه پذیرای بایرن مونیخ آلمان است. آخرین دیدار این دو تیم به سال 2007 مربوط می‌شود که در پیکارهای که در شهر دبی امارات انجام شد، بایرن موفق شد مارسی را 4 بر 3 شکست دهد.

امشب (سه شنبه) نیز مطابق برنامه آپوئل قبرس میزبان رئال مادرید اسپانیا است وچلسی انگلیس در میهمانی بنفیکا پرتغال شرکت خواهد کرد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 257 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1391 ساعت: 14:0

چندتا عکس و والپیپر های زیبا از لیونل مسی



بقیه تو ادامه مطلب....

EXrozblog.comEX






بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 462 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1391 ساعت: 18:35

مربی آبی اناری ها معتقد است که بازی رفت سن سیرو، بازی کلیدی و مهمی خواهد بود

Pep Guardiola - Nike The Chance

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا قبل از مصاف تیمش با میلان در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس خبری شرکت کرد وبه این نکته اشاره کرد که میلان می تواند تیمش را حذف کند.

گواردیولا دراین باره گفت:« اگر در قرعه به تیمی مثل میلان خوردی، یا باید یک بازی فوق العاده را به نمایش بگذاری و یا اینکه شانس زیادی نخواهی داشت. من دوست ندارم که خیانت کنیم؛زمانی که مقابل میلان بازی می کنی، می دانی که تیم حریف می تواند تو را حذف کند ولی دست کم می دانیم که باید مثل همیشه بازی کنیم.»


مربی ابی اناری ها در مورد بازی امشب تیمش گفت:« درانتظار بهترین میلان ممکن هستم؛تیمی تهاجمی که در بازیها به پیروزی می رسد و ما را به شدت تحت فشار خواهد گذاشت. میلان بازی ترکیبی خوبی را اجرا می کند؛ یک بازی متشکل از بازی هوایی با یک بازیکن مثل ایبراهیموویچ که همیشه مشکل گشاست. ما برای انجام یک مبارزه خوب و کسب یک نتیجه مطلوب آمده ایم.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، پپ درپاسخ به این سوال که ایا ممکن است تیمش با 3 دفاع مقابل میلان قرار بگیرد دراین باره گفت:« یک دفاع 7 نفره در زمین خواهم گذاشت. جدای از بحث اینکه با 3 دفاع بازی خواهیم کرد یا با 4 دفاع، باید به فکر مهار کردن قدرت میلانی ها بود. آن قدرتی که آن را می شناسیم یا دست کم فکر می کنیم که می شناسیم.ما سعی می کنیم که در جوی خوب و آرام قدرتمند ظاهر شویم. باید برای لحظات سخت و دشوار آماده باشیم و مطمئنم که بدین ترتیب می توانیم به دور بعد برسیم. به ثمر رساندن گل در خارج از خانه خیلی مهم است.»

گواردیولا با اشاره به بازی قبلی تیمش در میلان در مرحله گروهی رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا گفت:« احساس می کنم که در آن بازی خوب از عهده کارهایمان برآمدیم و فرصتهای گلزنی فراوانی را در خانه میلان خلق کردیم.در بازی قبلی مان در سن سیرو میلانی ها برای پیروزی به زمین آمده بودند تا تیم اول جدول گروهی باشند. اگر دربازی امشب بازی بدی را انجام دهیم، کارمان در بازی برگشت سخت خواهد شد. گاهی وقتها بازی رفت مهم تر از بازی برگشت است. باید ببینیم که نتیجه به چه ترتیب خواهد شد.»

گواردیولا درادامه صحبتهایش درمورد مسی صحبت کرد که با گلزنی درمیلان می تواند رکورد دیگری را به نام خودش ثبت کند:« مسی دوست دارم بازی کند و من هم ترجیح می دهم تا او را در زمین ببینم. مسی آماده است و شرایط خوبی دارد.این موفقیت بزرگی است که دوباره در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هستیم. من همیشه سعی می کنم تا به مسی کمک کنم تا بیشترین توپهارا دریافت کند.فکر می کنم که خوب است که افراد برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند وامیدوارم که از تماشای بازی لذت ببرند.»

مربی جوان بارسلونا در مورد زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی حریف که رابطه چندان گرم و دوستانه ای هم با پپ ندارد، گفت:«زلاتان خیلی خوب با بازی ارتباط برقرار می کند و با عمق بازی می کند. در بازی هوایی شکست ناپذیر است وخیلی توپ را در انحصار خودش در می آورد و با حفظ مالکیت توپ، بازی حریف را از کار می اندازد. زلاتان بازیکن مهمی برای ما بود. او به ما کمکهای زیادی رساند و شش ماه اول حضورش در بارسا فوق العاده بود. بخشی از قهرمانی بارسا در رقابتهای آن فصل لالیگا به خاطر زلاتان بود.»

این مربی جوان درمورد سن سیرو گفت:« سن سیرو یکی از بزرگترین ورزشگاه های دنیاست. زمانی که هواداران حاضر در ورزشگاه فریاد می زنند، صدای فریاد عجیبی به گوش می رسد. آمدن و بازی کرد دراین ورزشگاه افتخار بزرگی است..»

این مربی جوان در پاسخ به سوالی درمورد احتمال کسب جامهای سه گانه دراین فصل گفت:« من فراتر از بازی4شنبه شب نمی روم. در آن سالی که افتخارات فراوانی را کسب کردیم هم فکرش را هم نمی کردم که به این همه جام برسیم. اگر در بازی 4شنبه به نتیجه خوبی نرسیم و در بازی شنبه شبمان پیروز نشویم، دو جام قهرمانی را از دست داده ایم؛ این احتمال، بیشتر از احتمال فتح جامهای سه گانه است.باید گام به گام برویم، مرحله بعدی مرحله مهمترین است.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 255 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1391 ساعت: 18:55



بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 246 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1391 ساعت: 21:9

*مکسس: متوقف کردن مسی در پلی استیشن هم سخت است, مسی بازیکن بزرگی است وشایسته احترام, ما نهایت تلاش خود را برابر بارسا انجام خواهیم داد, ما دیر یا زود باید مقابل بارسا قرار می گرفتیم.


* نقل قول روز: خورخه والدانو درباره گواردیولا: گواردیولا به فوتبال به عنوان قلمرویی که بزرگ بودن امکان پذیر است باور دارد, او هرگز کلک نمی زند و دربرابر تمام مشکلات و بدبختی های فوتبال پایداری می کند.

*جوناس اریکسون داور سوئدی, بازی بارسلونا- میلان را سوت خواهد زد,اتفاقا این داور سوئدی تولد 38 سالگی خود را در روز مسابقه جشن می گیرد.او متولد 28 مارس 1974 هست.

* غایبین بارسا: ادریانو-ابیدال-ویا-افلای-فونتاس - غایبین میلان:فن بومل, تیاگو سیلوا , کاسانو , پاتو , گتوزو.

* مسی در 25 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان 30 گل زده است.

* ابراهیموویچ: ما در برابر بهترین تیم جهان در پنج سال اخیر بازی خواهیم کرد.

* ویکتور والدز: بازی در برابر میلان دشوار خواهد بود.

*باشگاه لیورپول خواهان به خدمت گرفتن کریستین تیو مهاجم بیست ساله می باشد,قیمت بازخرید این بازیکن 10 میلیون میباشد.

* برترین گلزنان لیگ قهرمانان در این فصل: مسی 12 گل , گومز 10 گل , رونالدو 6 گل ,بنزما , کاوانی , دومبیا , فری , گومیس , ابراهیموویچ , ژیرکو , سولدادو 5 گل.

* گواردیولا از ابراهیموویچ ستایش می کند: او به بارسلونا برای قهرمان شدن در لالیگا کمک کرد.

* آبیدال از کیتا درخواست کرده پیراهن ابراهیموویچ را در پابان بازی از او بگیرد و برایش بیاورد.

*اینتر , یوونتوس , روم و بایرن مونیخ خواهان به خدمت گرفتن آدریانوی 27 سال میباشند.

* پاپن, ملی پوش پیشین فرانسوی: بایرن در همان سطح رئال مادرید است و تنها بارسلونا بهتر از آن است.

*بارسلونا همچنان بدنبال بخدمت گرفتن وینگر بنفیکا ، نیکولاس گایتان 24 ساله میباشد , بازیکنی که چند تیم انگلیسی نیز او را زیر نظر دارند.

* بارسا در 50 بازی این فصل ، 152 گل بثمر رسانده و 37 گل دریافت کرده . 38 برد - 10 تساوی - 2 باخت.

* آلگری, سرمربی تیم میلان: آس میلان نمی تواند مانند اینتر مورینیو بازی کند, از این رو ما حمله خواهیم کرد.

* بارسلونا هیچ گونه بیانیه ای تا به پایان رسیدن عمل جراحی اریک آبیدال منتشر نخواهد کرد.

* بازی بارسا در مقابل میلان سومین بازی بارسا در این فصل است.

* پپ گواردیولا: باید در هر دو دیدار فوق العاده باشیم.

* پیکه: بارسا شکست ناپذیر نیست,نمی توانید بارسا را مدعی اصلی بدانید؛ این معنایی ندارد. تاکنون هیچ تیمی دو سال پیاپی قهرمان چمپیونزلیگ نشده است. این کار بسیار دشوار است.البته ممکن است حذف شویم. میلان یکی از بزرگترین تیم های تاریخ است اما ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد. دیدار فوق العاده ای خواهد بود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 249 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1391 ساعت: 21:11

گواردیولا اگر تصمیم به ترک بارسا بگیرد باید بر طبق نظر خانواده خود راهی لندن شود

Pep Guardiola, Gerard Pique, Barcelona

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی مطبوعات انگلیسی ، پپ گواردیولا در صورت ترک کاتالان به لندن خواهد رفت و هدایت شیرهای آبی پوش لندنی را بر عهده خواهد گرفت. براساس اطلاعات موجود به نظر سخت می رسد که خانواده گواردیولا به جز رفتن به لندن راضی به ترک بارسلونا شوند.

همسر گواردیولا در ایالت کاتالان مشغول کسب و کار است و فرزندان او نیز در بارسلونا به مدرسه می روند. از طرفی پدر و مادر گواردیولا در شهر سانتپدور مشغول زندگی هستند و حاضر به ترک این شهر هم نمی باشند. بدین ترتیب بسیار عجیب و غریب است که گواردیولا حاضر به ترک بارسلونا و پیوستن به تیم دیگری شود ، مگر اینکه او نیز بخواهد همچjون ژوزه مورینیو کلیه لیگ های اروپایی را تجربه کند و قهرمانی در تمام آن ها را تجربه کند.

در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نخواهد بود جز اینکه گواردیولا اگر تصمیم به ترک بارسا بگیرد باید بر طبق نظر خانواده خود راهی لندن شود ، جاییکه آبراممویچ و شیرهای آبی پوش به شدت انتظار حضور این مربی را بر روی نیمکت خود دارند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 10 فروردين 1391 ساعت: 16:11

یک صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه اول محور اکثر بحثهای بعد از بازی خواهد بود؛اما ایا واقعا برخورد آبیاتی و الکسیس پنالتی بود؟

Kevin Prince Boateng and Xavi Heandes - Ac Milan-Barcelona (Getty Images)

بازی سنگین و جذاب میلان و بارسلونا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هرچند تیم میهمان موقعیت‌های خوبی داشت، اما نمایش دفاعی عالی مردان ماسیمیلیانو آلگری مانع گل‌زنی آنها شد. البته یک صحنه بسیار مشکوک هم در محوطه جریمه میلان اتفاق افتاد که بازیکنان بارسلونا به آن اعتراض بسیاری داشتند.

میلان اولین موقعیت را با ضربه روبینیو به دست آورد. او در دقیقه 3 توپ را از بالای دروازه بارسلونا به بیرون زد.

بارسلونا به‌تدریج بازی را در دست گرفت. ضربه لیونل مسی در دقیقه 10 را کریستین آبیاتی ناقص دفع کرد و دنی آلوز نتوانست در ضربه برگشتی آن را به گل تبدیل کند. کمی بعد لیونل مسی توپ را وارد دروازه کرد اما به‌روشنی در موقعیت آفساید بود.


آبیاتی اندکی بعد صحنه جنجالی را رقم زد. الکسیس سانچس در محوطه جریمه صاحب توپ شد و دروازه‌بان میلان بیشتر از آن که با توپ کار داشته باشد با الکسیس برخورد کرد، اما داور پنالتی نگرفت. این تصمیم باعث اعتراض شدید بازیکنان بارسا شد.

میلان در دقیقه 20 فرصتی طلایی به دست آورد. پاس دقیق و زیبای کلارنس سیدورف به زلاتان ایبراهیموویچ رسید و او در حالی که با ویکتور والدس تک‌به‌تک شده بود به‌شکلی عجیب توپ را ضعیف زد و والدس به‌آسانی آن را گرفت.

بارسلونا دوسوم مالکیت توپ را در دست داشت اما دفاع عالی میلان و البته شرایط نامساعد زمین سن‌سیرو باعث می‌شد آنها نتوانند موقعیت بسازند.

بارسا در دقیقه 35 بسیار به زدن گل نزدیک شد. الکسیس با آبیاتی تک‌به‌تک شد و در حالی که به نظر می‌رسید گل خواهد زد، لوکا آنتونینی با فداکاری خود را جلوی توپ او پرتاب کرد.

بارسا در نیمه دوم به‌سختی توانست موقعیت ایجاد کند و مردان ماسیمیلیانو آلگری به‌خوبی بازی را بسته بودند.

اوربی امانوئلسون در دقیقه 67 بلافاصله پس از ورود به زمین می‌توانست با والدس تک‌به‌تک شود اما کنترل توپش بسیار بد بود و موقعیت از دست رفت.

کریستین تلو تازه‌وارد هم در سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که مسی موقعیتی عالی داشت او خودخواهانه توپ را به تور کنار دروازه زد.

اندکی بعد روی پاس عالی تلو به مسی، ضربه این بازیکن را به کرنر فرستادند و روی کرنر حاصل ضربه سر شیرجه‌ای کارلس پویول در حالی با فاصله اندک به بیرون رفت که بازیکنان میلان پیراهن او را کشیده بودند.

در آخرین دقایق بازی هم آبیاتی ضربه خطرناک مسی را دفع کرد و تلو برای ریباند کمی دور از توپ بود.

در نهایت بازی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که به نظر می‌رسید هر دو تیم چندان از این نتیجه ناراضی نیستند؛ به‌خصوص میلان که آبیاتی تلاش می‌کرد وقت بازی را تلف کند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 10 فروردين 1391 ساعت: 16:14